čtvrtek 29. března 2012

Látky s dětským motivem

Moje velká láska k šití nezná hranice :-). Nejraději usedám za šicí stroj, když mám vytvořit něco krásného pro své děti. Hrací kalhotky, kapsář na stěnu, polštářky, nové závěsy, atd. Dětské látky se vždy snažím vybírat s citem a po očku sleduji aktuální pohádkové trendy. Jedinou překážkou je cena za licencované látky :-(. Šmoulové, Auta, Shrek a další "kamarádi" z Walt Disney něco stojí.

Protože mám docela slušný přehled o nabízených dětských látkách z internetových metráží, vybrala jsem do tohoto seznamu ty nejhezčí. Pro kluky i holky.

Bavlněná látka motorky

Žlutá bavlna s potiskem starších silničních motocyklů.

Medvídek

Z této látky cítím velikonoční nádech. Parta medvídků chytá motýlky.

Čmeláci

Krásní čmeláčci, jak z české pohádky Včelí medvídci.

Spící medvídci

Můj tajný favorit. Naposled jsem ušila povlečení z této dětské látky.

Žirafa

A další zvířátka. Slon, oslík a žirafa.

Veškeré představené látky můžete zakoupit zde www.metrovytextil.cz.

Žádné komentáře:

Okomentovat